Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2012 14:42 - Въведение в живота на откачалката
Автор: sweetkorset Категория: Лични дневници   
Прочетен: 408 Коментари: 0 Гласове:
3



  •  Аз съм момиче,ще се нарека просто С.Живея в не много голям град,още уча в гимназия,вече съм 10 клас.Преживяла съм доста трудни моменти,смятам за тях да говоря в бъдеще.Изобщо не харесвам класа си,нито училището ми.Трудно се адаптирах.Имам си приятел от вече 3 години.Семейството ми е голямо.МИсля,че това стига за въведение.Смятам да обобщя в няколко точки коя съм аз всъщност и какво харесвам: 
  • Аз съм С.,на 16 години,не много голям град,уча в езикова гимназия,сравнително грамотна,взимам стипендии,справям се добре в училище
  • Аз съм асоциален човек,не обичам хората,те ме плашат,приятели нямам много,но имам голямо доверие на всички тях.
  • Обичам да слушам музика харесвам българският рап,но старите песни(Kingsize,Nad Zakona,Krisko,Upsurd-ако се сещате кои са те).
  • Обичам да чета-фантастика най-вече.Харесвам Хари Потър,Капитан Немо и други подобни книги.Но любимата ми е Американска трагедия-въпреки че не е фантастика!
  • Аз също така съм би.Да,за повечето хора това е странно,неправилно,но аз не го крия.Който не му харесва да прескочи тази точка.
  • Обичам научно-популярни филми.Научавам доста интересни неща от тях. 

                  Мисля,че това е всичко за мен,като за въведение.Ще откривам много нови неща за себе си пред вас в близките постове.Благодаря,ако някой все пак си е направил труда да го прочете!



Тагове:   живот,   разкритие,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sweetkorset
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10070
Постинги: 6
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031